
Een goede balans vinden tussen de waan van de dag en de strategische koers die je wilt varen.
Een goede balans vinden tussen de waan van de dag en de strategische koers die je wilt varen.
Social media is niet meer weg te denken uit de middelenmix. Facebook, instagram Twitter spelen al jaren een belangrijke rol in de communicatie. Elke organisatie in Nederland, van overheid tot scholengemeenschap en van voetbalvereniging tot grote commerciële partij, iedereen is actief op social media. Maar wat betekent dat eigenlijk? Actief op social media? Ben je …
Ontwikkel jezelf of je team tot invloedrijke adviseur(s) met toegevoegde waarde voor je organisatie en omgeving.
Factor-C helpt om de communicatiekracht te vergroten en zo beter en gedragen beleid te maken. En om participatieprocessen soepel en zorgvuldig te doorlopen.
Krijg de groep (online of fysiek) in beweging als professionele facilitator en maak je meters voor de groep.
We verkennen diverse vormen van participatie, hoe pak je dat aan en hoe krijg je de interne en externe omgeving mee?